מה ההבדל בין בר ופאב?

בר ופאבים הם המקומות בהם אנשים אוהבים להיפגש ולבלות, לשתות וליהנות. למרות שרבים חושבים ששני מקומות הבילוי האלה זהים, הם לא.

ברים הם מקומות המגישים משקאות לשתייה במקום. פאב בדרך כלל הוא מקום למקומיים לבלות בו, לאכול ולשתות.

המונח "בר" נגזר מן הדלפק שבו המשקאות מוגשים על ידי הברמן. ואילו ה"פאב" הוא מהמילה "פאבליק" דהיינו מקום ציבורי, שהוא מוסד שתייה.

מה זה בר?

בברים בדרך כלל יש קהל צעיר יותר , שבו אנשים רק באים להשתכר ולבלות. הם מגישים מגוון של אלכוהול כגון בירה, יין, קוקטיילים וומציע תפריט מצומצם, בעיקר מתאבנים.

הברים מציעים גם בידור כגון זמרים ולהקות חיות. יש לו הגבלת גיל של 18 או 21 בהתאם למיקומו. בדרך כלל אסור לילדים להיכנס אליו. הברים מתקיימים בדרך כלל באווירה רועשת, נועזת, תוססת ושמחה. ישנם גם סוגים שונים של בארים המיועדים ללקוחות נישה כגון ספורט בר, קומדיה בר, גיי בר, בארים קריוקי, בר של מכללות , בר אופנוענים וכו'.

מה זה פאב?

פאב הוא מוסד שתייה בסיסי בתרבות של בריטניה, אירלנד, אוסטרליה, וניו זילנד.

הפאבים מציעים משקאות ומגוון רחב של מזון לקהל הלקוחות שלהם, שהוא בעיקר מקומיים או קבועים שבאו להירגע ולהשתחרר אחרי העבודה. רוב הפאבים מציעים מגוון של בירות, יינות, ויסקי ומשקאות קלים. מאחר והפאבים מציעים מגוון רחב של מזון, הם יכולים להיקרא גם מסעדה, שבה משפחות וחברים יכולים לאסוף, לאכול, לשתות ולהיות עליזים. ילדים מורשים כל עוד הם מלווים עם מבוגרים למטרות אכילה. בפאבים יש בדרך כלל אווירה נינוחה עם מוסיקה מרגיעה ושקטה.

פאבים גם בדרך כלל מארח ערבי טריוויה, קריאוקי, הימורים חיים, הימורי ספורט וככל הנראה יש גם שולחן ביליארד או שולחן קלפים. יש גם פאבים בנושאים המיועדים ללקוחות מסוימים, כגון , פאבים איריים, פאב ספורט ועוד רבים.

כתיבת תגובה