מה ההבדל בין אגוזי מלך לבין פקאן ? (יש תמונות)

5.0
01

פקאן לעומת אגוזי מלך

אגוזי פקאן ואגוזי מלך הם אגוזים שונים בצורתם, בטעמם וביתרונות הבריאותיים שלהם.

אגוזי מלך גדולים ורחבים יותר בהשוואה לפקאנים. ישנו גם הבדל בטעם – לאגוזי מלך יש טעם מתוק יותר מאשר לפקאנים.

אגוזי מלך משמשים יותר בבישול מאשר אגוזי פקאן.

בעלות גם, אגוזי מלך מתומחרים יותר זול מאשר פקאנים.

מה ההבדל בין אגוזי מלך לבין פקאן ? (יש תמונות)
מימן אגוז מלך – משמאל אגוז פקאן

ההבדלים התזונתיים בין אגוזי מלך ופקאן?

הן אגוזי פקאן ואגוזי מלך עשירים בחומצות שומן אומגה -3. עם זאת, אגוזי מלך מכילים יותר חומצות שומן אומגה -3 מאשר פקאנים. אגוזי מלך מכילים גם שומן לא רווי הנחשב לטוב לבעיות לב וכלי דם. בהשוואה לאגוזי מלך, אגוזי פקאן עשירים בויטמין E שהוא נוגד חמצון.

עכשיו בואו נשווה את הערך התזונתי של אגוזי מלך ופקאנים. ספל אחד של אגוזי מלך מכיל 18 גרם של חלבון, 765 קלוריות ו-8 גרם של סיבים תזונתיים. הם גם עשירים בשומן שמסתכם  ב76 גרם. אגוזי מלך הם מקורות ידועים של B6. ספל אגוזי מלך אחד מכיל כ-0.6 מיליגרם של B6. הם גם מכילים 20 אחוזים מהצריכה היומית של תיאמין ו חומצה פולית . חוץ מזה, אגוזי מלך מכילים גם כמות גדולה של מינרלים.

ספל פקאן אחד מכיל 10 גרם חלבון שזה כ 20% מצריכת היומית. לפקאן יש תוכן סיבים תזונתיים גבוה יותר מאשר אגוזי מלך עם 10 גרם וגם עשירים בקלוריות עם 753 קלוריות ל100 גרם. יש להם שומן נקי של 78 גרם. כאשר לעומת ספל אחד של אגוזי מלך, ספל אחד של פקאן יש רק 0.2 מיליגרם של B6. אך הפקאנים עשירים יותר מאגוזי מלך בתוכן התיאמין המוסיף עד 48 אחוז מהתצרוכת היומית. בדיוק כמו אגוזי מלך, פקאן עשירים גם במינרלים.

הוסיפו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *