מה ההבדל בין אוהל לים לאוהל קמפינג?

לבלות יום בחוף הים ואפילו שהיית לילה (אם זה מותר) זה משהו שרבים מצפים אליו בקיץ. ככל שהחורף המצמרר נסוג והשמש זורחת בכל הכוח, הגיע הזמן להשיל את אותן שכבות נוספות ולצאת לחופי הים.

בעוד שאתם עשויים להתרגש ולהרגיש את הבריזה בשיערכם, את החול האבקתי שמתחת לרגליך ולהתרחץ בשמש, חשוב לשמור על עצמכם מוגנים מפני הסיכונים הפוטנציאליים. חשיפה לשמש ישירה במיוחד בשעות השיא יכולה להיות מסוכנת.

בנוסף אם אתם מטיילים עם ילדים, אתם זקוקים למקום בו הם יכולים לקחת הפסקה, לאכול וליהנות מתנומה קצרה. אז, פיתרון טוב הוא לקנות או לשכור אוהל שתוכלו להשתמש בו בחוף הים. אלה מכונים בדרך כלל אוהלי חוף או אוהלים צצים. הם לא רק מספקים הגנה מפני השמש, אלא גם מפני רוחות חזקות וחרקים.

בזמן שהם משמשים לקמפינג בחוף הים, הם שונים במובנים רבים מאוהל קמפינג בפועל. בואו נסתכל על ההבדלים בין השניים – אוהל חוף מול אוהל קמפינג.

ההבדלים: אוהל חוף מול אוהל קמפינג

אם אתה מסתכל מבחוץ, אוהל חוף ייראה מאוד דומה לאוהל קמפינג. למעשה אנשים רבים מקימים אוהלי קמפינג על שפת הים כדי לקבל מעט צל. עם זאת, ישנם כמה הבדלים בסיסיים בין השניים מה שגורם לאנשים להעדיף אוהל חוף על פני אוהל קמפינג כשהם בדרך לחוף הים.

עוד באותו נושא:  מה ההבדל בין ימה, אגם וים? 🌊

אוהל חוף עשוי מחומרים עמידים במים כמו פוליאסטר-אורילון. העיצוב האופייני כולל דלת עם רוכסן יחד עם שני פתחים או יותר כדי לאפשר גישה נוחה. אוהלים אלה אינם בנויים לאנשים שישנים בהם והמטרה העיקרית שלהם היא לספק מחסה מפני השמש. עם זאת, הם עשויים לשמש ללינת לילה בחוף הים או בפארקים, בצד הנהר, באזור האגם, בפיקניקים ובכמה אתרי קמפינג.

אוהל קמפינג עשוי מחומר חזק ועמיד והוא משמש בעיקר ביער לצורך בילוי לישון בלילה. הגנה מפני שמש אינה הגורם העיקרי לאוהלים מסוגים אלה. הם בנויים כדי לספק הגנה מפני אלמנטים חיצוניים כמו רוח, גשם, חדירה וכן הלאה.

ההבדל הגדול ביותר בין אוהלי חוף לאוהלי קמפינג הוא היכולת לספק הגנה מפני קרני ה- UV של השמש. אוהל חוף מעוצב בצורה המספקת הגנה משופרת מפני שמש בשטח פתוח, ודגמים מסוימים אף מגיעים עם ציפוי UPF 50 על גבי לוחות הצד והגג.

באוהל קמפינג חסר תכונה זו. כתוצאה מכך הוא דוהה במהירות כשנחשף לשמש. זה מספק מעט מאוד הגנת UV. אוהלי חוף רבים מגיעים גם עם רצפה עמידה במים כך שתישארו יבשים מתחת לצל.

עוד באותו נושא:  למה הצבע של הים כחול? האם זה מהשתקפות השמים?

אוהל החוף הטוב ביותר עשוי מחומרים מהשורה הראשונה שעשויה להיות טובה כמו אוהל קמפינג, עם התועלת הנוספת של הגנת השמש. האוהל רב-תכליתי וניתן להשתמש בו במקומות שונים בקלות. ממש כמו אוהל קמפינג, תוכלו למצוא גם אוהל חוף בגודל משפחתי שיכול להכיל שני מבוגרים וילדים.

כאשר אתם מחפשים את האוהל הטוב ביותר באינטרנט לחוף, הקפידו לקחת בחשבון כמה גורמים חשובים כמו גודל המשפחה והדרישות הספציפיות שלכם. אוהל חוף צריך להיות קל משקל, נייד ועמיד בקלות. זה צריך להיות מאווררים כדי לאפשר זרימת אוויר קלה והגנה טובה מפני השמש.

כתיבת תגובה