מה ההבדל בין קלוריות לקלוריות משומן?

מה ההבדל בין קלוריות לקלוריות משומן? מדוע הם מספרים שונים? לאילו עליי לבצע כדי לשמור על ו / או לרדת במשקל?

תשובה:

על תוויות המזון “הקלוריות” עומדות על סך הקלוריות במנה אחת מכל המקורות – שומן, פחמימות וחלבון. “הקלוריות משומן” מהווה רק את הקלוריות שאתה מקבל משומן.

כשמדובר בירידה במשקל, החוכמה המקובלת מציעה שתצטרך לצרוך פחות קלוריות ממה שאתה מוציא בכל יום. כך שאם אתה אוכל 2,000 קלוריות ביום אתה יכול לשמור על המשקל שלך על ידי הוצאה של 2,000 קלוריות, ולרדת במשקל אם אתה מוציא יותר מ -2,000 קלוריות. עדויות עדכניות יותר מצביעות על כך שלא כל הקלוריות זהות. הרעיון של “קלוריות טובות” ו”קלוריות רעות “כנראה מעיד כי קלוריות משומנים ופחמימות עשויות להשפיע על הגוף בדרכים שיכולות להשפיע על עלייה במשקל וירידה במשקל. אם עדיין לא קראת אותו, הייתי ממליץ לך לקרוא כמה מאמרים על פחמימות, שומנים וקלוריות בדף הסוכרת. זה עשוי לעזור בפינוי חלק מהבלבול.

עם זאת, חשוב לשמור על צריכת השומן. זה משפיע על הסיכון הכללי לבריאות ומחלות לב שלך. צריכת השומן הכוללת צריכה להיות 30% מכלל הקלוריות היומיות שלך. לכן, אם אתם צורכים 2000 קלוריות בכל יום, לא יותר מ- 600 קלוריות צריכות להגיע משומן. זה המקום בו ה”קלוריות משומן “על תוויות המזון יכולות להועיל.

הוסיפו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *