טאבלט לעומת אייפד – מה ההבדל?

קונים פוטנציאליים של טאבלטים דיגיטליים מבררים לעתים קרובות על ההבדל בין iPad לטאבלט על מנת להחליט איזה מהם מתאים להם לקנות – אייפד או טאבלט.

מכיוון שרוב הרוכשים אינם מודעים להבדל בין iPad לטאבלט ושואלים את השאלה – האם iPad הוא טאבלט, קשה להם להבין מה עדיף iPad או טאבלט.

האם iPad וטאבלט זה אותו דבר?

קיים בלבול אצל רבים מהקונים שמטרתם לדעת – האם טאבלט זהה לאייפד? לכן, לפני שנכנס להבדל בין iPad לבין טאבלט בתחומים עיקריים בואו נראה קודם – מהו טאבלט ומהו אייפד.

מהו טאבלט?

טאבלט הוא מכשיר לוח נייד עם חיבור אינטרנט ועם תצוגת מסך מגע. אתה צריך לקבל גישה לחיבור אינטרנט יציב באמצעות WiFi או כרטיס סים על רשת 3G או 4G או 5G כדי לחלץ את מלוא הכדאיות של טאבלט. מסך הטאבלט בדרך כלל קטן יותר ממחשב נייד אך גדול יותר מסמארטפון. הוא דק יחסית ויש לו אפליקציות להורדה. הטאבלט מופעל בעיקר על ידי נגיעה במסך במקום באמצעות מקלדת פיזית.

עוד באותו נושא:  מה ההבדל בין אפל איירפודס לאיירפודס פרו?

ייתכן שיש לך אפשרות לצרף מקלדת, אך מקלדת בדרך כלל לא תגיע עם טאבלט. מסך הטאבלט הוא מכשיר הקלט הראשי שלו. טאבלטים מופעלים במהירות ומספקים גישה כמעט מיידית לאינטרנט או לאפליקציות שלך. יש לו מערכת הפעלה (OS) המסוגלת להריץ תוכניות קטנות. חלק ממערכות ההפעלה הפופולריות של טאבלטים כוללות את אנדרואיד של גוגל וכמובן, iOS של אפל.

מהו אייפד?

מה זה אייפד? אייפד הוא שם המותג של סדרת הטאבלטים של אפל. iPad פועל על מערכת ההפעלה של אפל בשם iOS. בניגוד לאייפד, טאבלט אנדרואיד הוא שם נפוץ למגוון מוצרים עם מפרט משתנה של יצרנים שונים.

קונים רבים מעלים את השאלה – האם iPad הוא טאבלט? הטאבלטים של iPad ו- Android שאבו זה מזה מספר מאפיינים ורעיונות לאורך שנים ויש להם הרבה במשותף. עם זאת, יש להם עדיין כמה הבדלים מכריעים.

אייפד: חוזקות

האייפד נוטה להיות יציב יותר, קל יותר לשימוש ופועל בצורה חלקה יותר מטאבלטים אחרים;

ל- iOS של אפל יתרון ברור על פני מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל מבחינת חוויית המשתמש הכוללת של משתמש ממוצע ולא טכני. זו מערכת הפעלה חזקה ונוחה לשימוש עם ממשק אינטואיטיבי. iPad ממשיכה לקדם את סביבת פיתוח היישומים הטובה ביותר שכן התכונות שלו קלות להבנה וידידותיות למשתמש. זה הופך את iPad לאידיאלי עבור מגוון קהלים ומפתחי אפליקציות;

עוד באותו נושא:  איך לראות אתר סדרות TV בלי לשלם לVPN?

iPad מאפשר אינטגרציה הדוקה בין מכשירים ופלטפורמות שטאבלטי Android אינם יכולים לגעת בהם כרגע. אתה יכול אפילו להעתיק ולהדביק בין ה- iPad שלך ל- Macbook שלך, כל עוד הם מריצים את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה שלהם;

היתרון הגדול ביותר של אייפד הוא שיש לו את 'App Store' של אפל, שמציע רשימה ארוכה של אפליקציות להורדה שכוללת כל אפליקציה פופולרית שתעלה על דעתך. Apple App Store מארח כיום כ -2 מיליון אפליקציות המיועדות למכשירי iOS, כולל iPad, iPhone ו- iPod Touch. מתוך אפליקציות אלה, כמיליון תוכננו במיוחד עבור האייפד והשאר מסוגלים לפעול במצבי תאימות. אפליקציות אלה כוללות מקלדות אלחוטיות, מארזי טאבלט, רמקולים חיצוניים ורבים נוספים. מבחינה טאבלט, iPad עדיין מחזיק את היישומים השימושיים ביותר עד כה;

יש הבדל משמעותי בין אופן הטיפול באפליקציות לטאבלטים iPad ו- Android. אפל רק תומכת רשמית ומאפשרת התקנת יישומים דרך חנות משלה. אפל בודקת ומאשרת כל אפליקציה בנפרד לפני שחרורה לחנות אפל למכירה, ומבטלת את האפשרות של תוכנות זדוניות / באגים להיכנס למכשיר שלהם;

עוד באותו נושא:  מה ההבדל בין טלוויזיה חכמה ואנדרויד TV?

6 מחשבות על “טאבלט לעומת אייפד – מה ההבדל?”

  1. תודה
    אני ממש ממש לא מבין בדברים האלה
    יש הסבר מפורט עוד יותר על אייפד?
    שבת שלום

    הגב
  2. היי
    אני צריכה מכשיר שמתפקדכסמרטפון ואייפד
    האם יש מכשיר כזה?
    מחיר? וגודל?

    הגב

כתיבת תגובה