מה ההבדל בין תמצית וניל וסוכר וניל?

כיצד להמיר סוכר וניל לתמצית וניל?

תמצית וניל וסוכר וניל משמשים שניהם כחומרי טעם במגוון רחב של מוצרים אפויים וקינוחים. אתם יכולים להשתמש בהם לסירוגין, כל עוד אתם מקפיד לשמור על כמויות המתכון הכוללות זהות. זכרו לבשל בזהירות כשאתם מחליפים בסוכר וניל כתחליף לתמצית וניל.

שימוש בתמצית וניל במקום סוכר וניל: כפית אחת של תמצית וניל שווה ערך ל1.5 כפיות סוכר וניל ביתי, או כפית סוכר וניל מסחרית. קחו בחשבון שתמצית וניל אינה ממותקת, לכן הוסיפו 1.5 כפיות סוכר כאשר משתמשים בתמצית וניל שמופיעה במתכון.

להבין מה זה תמצית וניל

תמצית וניל מיוצרת מפולי וניל ניטרליים. האלכוהול מחלץ את השמנים האתריים שבוניל, ומשמש כנשא לתרכובות הטעם. תרכובות הטעם הן שנותנות למתכון טעם וניל עז ועצום.

כמה מותגים פחות יקרים של תמצית וניל משתמשים בוונילין סינטטי במקום בפולי וניל. מוצרים אלה מכונים לעתים קרובות חיקוי תמצית וניל . תמצית וניל זו יכולה להיות מרה אם מתבשלת לפרקי זמן ארוכים. אך ניתן להשתמש בה כדי לתת טען את לדובדבנים, הרטבים והתבשילים האחרים אם הם מוסיפים אותם לקראת סוף זמן הבישול.

עוד באותו נושא:  מה ההבדל בין תמצית וניל למקל וניל?

מהו סוכר וניל?

אם אתם מודאגים מכמויות של אלכוהול בתמצית וניל, תוכלו במקום זאת להשתמש בסוכר וניל. במוצר זה משתמשים בסוכר למיצוי השמנים האתריים מפולי הווניל במקום באלכוהול.

סוכר וניל זמין מסחרי נוטה להיות בטעם חזק יותר מאשר אלה תוצרת בית. בשימוש לבד, זו יכולה להיות דרך פשוטה להוסיף עניין וטעם לסופגניות ביתיות, לפירות מסוכרים או אפילו לספל הקפה של הבוקר.

איך מכינים סוכר וניל בבית?

אם סוכר וניל אינו זמין במכולת המקומית שלכם, ניתן להכין בעצמכם. אם יש לכם כמה שבועות לחכות, חלקו מקל וניל אחד או שתיים לחשיפת הזרעים. קברו את המקל המפוצל בתוך מיכל של 2 כוס סוכר לבן ואטמו אותו. יש לנער את המכל מדי יום במשך שבוע או יותר אם אתה מעדיף טעם חזק יותר.

אם אתה זקוק לסוכר וניל מייד, אתה יכול לגרד את הזרעים מתרמיל וניל לכוס סוכר לבן. דופקים את הסוכר והווניל במעבד המזון שלך עד שהם מתאחדים. תן לתערובת לשבת שעתיים כדי להחדיר, אם יש לך זמן ואוהב את טעם הוניל שלך עז במיוחד.

עוד באותו נושא:  מה ההבדל בין וניל לוניל צרפתי?

חריגים לתקנות החלפה
ישנם כמה מצבים בהם סוכר וניל ותמצית וניל אינם ניתנים להחלפה. בוודאי כשיש בקרם תמציות וניל. הסוכר הגרגרני בסוכר הוניל היה הופך אותם לגרגירים אלא אם כן הם מומסים לראשונה במרכיב נוזלי, כמו תערובת השמנת והביצים בחזית.

2 מחשבות על “מה ההבדל בין תמצית וניל וסוכר וניל?”

כתיבת תגובה