מה ההבדל בין AVI ל MP4?

MP4 ו AVI, למי יש איכות טובה יותר?

כאשר אנו משווים MP4 עם AVI, הדבר הראשון שאנו לוקחים בחשבון הוא האיכות. לאיזה פורמט יש איכות טובה יותר, MP4 או AVI?

גם MP4 וגם AVI הם פורמטים של דחיסה, כלומר MP4 ו- AVI הם עטיפות לקודק וידאו, קודקודי שמע וקבצים אחרים. עלינו לבחון את סוגי הקודקים המשמשים בפורמטים כדי להשוות את ההבדלים בין MP4 ל- AVI.
AVI קשור קשר הדוק עם קודקס DivX, מה שמאוד בולט לצורך דחיסת הווידאו לגודל קטן עם איכות חזותית גבוהה. MP4 מבוסס על MOV כפורמט דחיסה באמצעות קודקוד MPEG4 AVC / H.264. זו הסיבה מדוע אנשים רבים מאמינים כי AVI באיכות טובה יותר מ- MP4. אבל למעשה קובץ AVI יכול גם לשאת וידאו MPEG-4.

איזה פורמט עלינו לבחור, MP4 או AVI?

זו בעיה נוספת כאשר אנו נתקלים בשני הפורמטים. גם MP4 וגם AVI הם פורמטי וידאו פופולריים. סביר יותר כי בפורמט AVI ישמש נגן מדיה מבוסס Windows או התקנים אחרים עם קודקציה קשורה.

בשל גודל הקובץ הגדול, קובץ AVI אינו משמש בדרך כלל למכשירי קצה או אתרי סטרימינג וידאו. הפורמט MP4 נמצא בשימוש נרחב עבור בכל נגני הווידיאו או התקני החיצוניים, אך משמש גם לדחיסת נתוני AV לאינטרנט ולסטרימינג דרך האינטרנט.


בהשוואה של MP4 עם AVI, משתמשים בMP4 בתדירות גבוהה יותר בתחומים שונים. אתה יכול להשתמש בממיר AVI ל- MP4 להמרת AVI ל- MP4 עבור iPhone, iPad או התקני חיצוניים אחרים, אפילו להשתמש בקובץ שהומר עבור YouTube.


AAC (קידוד שמע מתקדם) הוא ההבדל העיקרי הנוסף בין MP4 ל- AVI . AAC שייך לחלק 3 בתקן MPEG-4. זהו דחיסת השמע בפורמט MP4. MP4 מפורסם גם מכיל כתוביות ופרקים.


אין ספק שאתה יכול להשתמש במפענח השמע כדי לשנות את קודקוד ה- AAC ב- MP4 עם התוכנה הדומה ל- XLD במערכת Windows.


לצורך ההשוואה הקצרה בין MP4 ל- AVI, זה עשוי לעזור לכם לקבל החלטה לגבי הפורמט בו תרצו להשתמש. אך אתה זקוק רק לתוכנה שתוכל להמיר MP4 ל- AVI או להפך, ואז אינך צריך לדאוג לפורמט המשמש לנגנים או מכשירים שונים.

2 מחשבות על “מה ההבדל בין AVI ל MP4?”

  1. אחלה הסבר!!
    אשמח רק אם תוכלו לכתוב לי איך אומרים את הפורמט השני כמו אם פי 4 – השני (אני פשוט לא קורא אנגלית כל כך טוב…
    תודה למנהלי האתר!!!

    הגב

כתיבת תגובה